Lite bilder

Från furuvik:







Från igår:




Jag va helt slut igår kväll, så det blev aldrig av att jag orkade skriva nått. Vi hängde med Sara, Robin och Oliver igår här hemma sen mötte vi upp Anna och gick tll en lekplats där vi fikade och lekte lite.

Sen på kvällen åkte jag och Johan och handlade lite mat på Willys, lr ganska mycket mat så vi orkade inte göra mat igår. Fick bli MAX, och det va ett tag sen kan jag säga. Maten bara smälte i munnen, hahaha.

Nån som vill hänga med till Valbo en snabbis idag?

Svar till Lexie:
Jasså, ja det måste ju varit suveränt att slippa budgivningen. =) Men vi har inte fått träffa nån av husägarna ännu, så lite svårt att fjäska. hehe Bättre lycka nästa gång kanske.
Vart har ni köpt nånstans???

Kommentarer
Postat av: Lexie

Nehe, på så vis. Då kan det bli lite svårare. Ni får be om en extra visning och hoppas på att mäklaren inte kan då ;) Nä, men er tur kommer. I Åbyggeby har vi köpt, rustar för fullt nu! Det blir bra när det är klart, men låååång väg dit. Hehe!

2010-06-18 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback