Så ja!

Edvin vaknade 6.30 idag, funkar iaf.
Så då kom jag in på städtagen, så nu är det nybäddat i våran och Edvins säng, en tvätt är på och disken har fått kommit ur maskinen och en ny är där. Nu blir det torka av lite i köket och alla bord.
Det är så skönt att få bort allt på morgonen, känns skönt att komma hem i eftermiddag och laga mat i ett rent kök. =)
Det är bara vi kvinnor/tjejer som tänker så här va???
En kille skulle aldrig bry sig. Iofs så gör dom inte så mycket hemma heller, iaf inte min karl...

Idag blir det avslutning på Sörbyskolan för min lillebror som går ut tvåan, så vi ska göra oss iordning och gå dit till nio, sen blir det nog sommarlovslunch och ny visning vid fyra på ett hus i Sälgsjön.

Hade visst mer än jag trodde att göra den här veckan.

Maria: Vill du hitta på nått imorgon lr nästa vecka? Skulle va kul att träffas, det va ju ett tag sen. =) 




Kommentarer
Postat av: Theas mamma

Vi har inget planerat varken imorgon eller nästa vecka. Jag har ingen bil imorgon men ni kan ju alltid komma hit, hänga ute och i lekparken =) annars kan jag ordna bil till nån dag nästa vecka, kanske hänga i boulongern om det är fint väder?

2010-06-09 @ 14:47:49
Postat av: Theas mamma

Eller luncha på köpis, dit kan vi cykla =)

2010-06-09 @ 15:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback