Shoppa, käka och städa!

Åkte med mamma till maxi och handlade lite käk imorse. Kan inte fatta hur dyrt det blivit med mat, fick ju ingenting för pengarna tycker jag. Lr är det jag som gått och blivit Judas???

Iaf så fortsatte dagen med Emmy och vi tog oss ner på stan och upp på söder tll Bodins Bageri för lite lunch på deras uteservering. Vi fick lite sällskap av bror och Paulina.
Gick en sväng på stan efter det och hittade den här läckra salladsskålen med matchande salladsbestick på Indiska:
 
Skjutsade Emmy till jobbet vid 4 för att sen åka hem och laga mat, TRODDE JAG!
Nej Johan kom hem och så såg vi att Edvin hade hällt ut massa vatten på golvet från hans flaska. Vi va precis på väg att hämta moppen för att ta upp det när Eddie halkar i det och slår bakskallen. Stackarn! ♥
Men jag tror det gick bra, men eftersom han har varit lite småsjuk nu så är han extra känslig så han skrek och grinade i typ en halvtimme, timme.
Lyckades få i honom lite pyttipanna (även kallat pittianna), så dök Hilda och Viktor upp så vi gick till Barce och käkade där med dom. Supermysigt att sitta ute där på sommaren. Synd bara att man inte kan ta en öl i sommarvärmen. =)

Nu är presenterna tills helgen klara....SKÖÖÖÖNT! 


Just det. fick ett infall när vi kom hem och städade en massa. Gjorde t om rent på balkongen och spolade bort all pollen. mmm duktiga va? Fönstrena blev också tvättade, bara golven kvar tills imorgon. 


Oj, vad mycket det blev idag. Hoppas ni orkar läsa.... ;) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback