Utemöbler till vårat "hus"!

Hola!
Börjar bli lite bortskämd med all sol nu. Hoppas den håller sig kvar.

Imorse kom Hilda förbi och joinade oss under frukosten, sen for vi vidare hem till mamsen och satt i solen ett tag tills det blev dags att skjutsa Hilda till jobbet.
Sen åkte vi vidare hem till Pappa och Helena och drack milkshake och käka jordgubbar. Man har det ganska bra som sjukskriven va?
Jag och Helena åkte till Erikshjälpen och fyndade lite också. Hon hittade en fräsh bäddsoffa till stugan och jag barnutemöbel till vårat hus som vi nångång ska ha. hehe Tills vidare får den stå hos mamma.


195:- för en sån här (fast omålad) va väl bra pris?


Som ni kanske har märkt så har jag fått en ny design också. Skitsnygg lr hur?
Det är Emma som har gjort den åt mig och jag är såååå nöjd. Kolla in hennes sida http://crazyangel.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback