Lördagen

Så nu va den hektiska Lördagen gjord, det va lite gnäll från Edvins sida ett tag men i det stora hela gick det bra. Började med att vi kom lite försent till dopet...ops. Jätte pinsamt att smyga in i kyrkan när alla redan sitter där och man känner typ ingen. haha

Några bilder kan jag lägga upp, men våran kamera fucka up sig igår så nu är det verkligen dags för en ny...

Dopfolket. Anna, Andreas och lilla Viktor.


Edvin och Viktor


Viktor verkar nöjd med alla presenter.


Sen bar det ju av till Valbo och Johans morfar som fyllde 70 år. Blev inga bilder därifrån eftersom det blev nått fel på kameran. Men det va supertrevligt, god mat, massa roligt folk och en tjurig Edvin hehe. Närå, tror det va bristen på ordentlig mat igår som gjorde honom surig, men vi fick i honom lite av bjudmaten så blev han hyfsat glad sen. =)

Idag blir det nog lugnt med massa vila. Min rygg håller på att gå av tror jag!

Kommentarer
Postat av: johanna

åhhh så söt E är.. min lilla gobit! pussa honom från tantjohanna!

2010-06-13 @ 20:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback