Vecka 27+1

Kanske ska uppdatera då och då om den lille i magen också. =) Det blir inte så mycket pga att man har så mycket med Edvin och så mycket roligt som händer i hans liv, men jag kan ju berätta att den lilla bebisen i magen är en riktig vilding.
Den sparkar mig jämt, hehe förutom på natten vad jag märker iaf.
Som sagt förut så har jag ont i ryggen, mest på kvällarna och är sjukskriver för det just nu. Annars är allt på topp och alla värden ser bättre ut än när jag va gravid med Edvin, så det är ju kanon.

  •  Första dagen for din senaste mens var 02-Dec-2009
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 09-Sep-2010 (Jungfruns tecken)
  •  Du är gravid i vecka 27+1 (läs mer).
  •  Bebisen väger c:a 1137 gram. *
  •  Bebisen är c:a 37.7 cm från hjässa till fot. *
  •  Du har klarat av 67% av graviditeten.
  •  Du har 89 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 02-Dec-2009 till 02-Mar-2010
  •  Din andra trimester varar från 03-Mar-2010 till 01-Jun-2010
  •  Din tredje trimester varar från 02-Jun-2010 till 09-Sep-2010


  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback