Barn, barn, barn

Hela dagen handlade om barn. =)
Vaknade kl 8.40 av att Eddie satt sig upp i sängen. Jag kollade på honom och vände mig till Johan och sa.
- Haha titta på Edvin, han sitter och sover.
Det va ju roligt ett tag tills vi insåg att hans ögonlock va fastlimmade av gocka. Så vi fick hjälpa honom att bända upp ögonen.
Japp, ögoninflammationen is in the house.
Sällan han blir sjuk va? Så nu är det tvätta, torka och hålla sig inne igen som gäller.

Kl 10 åkte vi till mvc för inskrivning och lite provtagning, och allt såg bra ut. och  jag fick en mycket bättre barnmorska den här gången. Skönt

Sen iväg till city gross med mamma.

Kl 14 åkte vi upp till kvinnokliniken för efterkontroll och allt såg jättebra ut. Bäbisen rörde sig för fullt hela tiden, SATAN en till vilding. =)

Sen va jag, Helena och Emelie upp på vinden för att hämta Eddies gamla barnvagn, som Emelie ska ha nu när hon får barn. Hon är beräknad i slutet av den här månaden. Spännande.



Lilla sjuklingen...


Och nu, familjen annorlunda.
 

Kommentarer
Postat av: Hilda

Japp, jag betalade i söndags. Och japp, jag är ledig. Har stulit till mej lite tid vid datorn medans Viktor är ute och skottar. Längtar tills ikväll!!

2010-03-02 @ 16:10:38
URL: http://hildapw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback