Färdig med heltiden....

Så, nu är jag färdig med heltid. Hoppade in en månad åt en på jobbet, men nu återgår allt till vardagen. Kommer jobba ca 2-3 dagar i veckan tills i sommar iaf. Sen blir det nog helledigt tills bebisen kommer.
Skönt att vara ledig på sommaren. =)

Idag är det hockey igen, men den här gången har vi bara pappa på besök. Och kl nio är det lyxfällan, måste kolla på det. En av pappas gamla kompisar skulle visst vara med. Haha...Men då missar jag ju Criminal Minds...Hur ska jag göra???

Förresten, så är jag lite besviken på er läsare som nästan aldrig skriver några komentarer. Jag som blivit så bra på att uppdatera. Skärpning... =)






Kommentarer
Postat av: Hilda

Måste jobba lite imorgon, men kommer kanske och hälsar på senare. Vet ju att ni är lediga =)

2010-03-11 @ 21:35:12
URL: http://hildapw.blogg.se/
Postat av: Emelie Andersson

Okej :) Hade du?

Men då kanske det inte är någon fara för mig heller.

Hon sa att hon hade hittat spår av äggvita. Så än sålänge så är det nog lugnt om det inte blir värre.

2010-03-11 @ 23:00:27
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback