Go'kväll kära läsare!

Har blivit lite dåligt med uppdatering några dagar. Igår va vi på Ikea iaf och köpte två nya byråer till Edvin och den lille i magen, men det får bli Edvins båda två tills det är dags. Kommer bilder när jag orkat bygga ihop dom. En är klar...

Jag har jobbat 5.45-14 tre dagar nu, så har varit för trött för att ens sitta vid datorn. =)
Det är inte det att tiden jag jobbar är så jobbig utan den blandat med att ha småbarn, vara gravid och försöka ha ett liv.

Idag va Edvins farmor här och lekte några timmar, så vi hade en trött Ediie peddie efter det.

Snart börjar favvo Grey's....mmm och jag har massa godis...mums...idag är godissuget tillbaka tror jag!!!


Gå in på SARA's blogg får ni se en vackar bild på mig förresten. =)

Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag tycker du är duktig på att uppdatera, Pullans och Sara MG's är inte uppdaterade på hundra år nästan! Och du, vilken gräslig bild =P

2010-03-10 @ 22:13:38
URL: http://hildapw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback