Hohooo

Om en timme blir det öppna förskolan med Sara och Robin så småglina får springa av sig lite.
Sen måste jag nog ner på stan och inhandla lite grejer...
Alltid roligt att få gå på stan och spendera pengar.

Johan har börjat springa igen. Han börjar ungefär 4-6 gånger/år och det brukar hålla i sig en vecka.
Vi får se om det blir annorlunda denna gång. Han har ju faktist varit och köpt nya skor och skickar ner mig idag för att köpa en ny mp3 eftersom vi har tappat bort laddningsgrejjen till våran.

Har börjat med vårstädning hemma nu. 
Börjar med soffan, tvättar alla kuddöverdrag, så just nu är soffan vit istället för grå.
Nästa projekt måste nog bli alla fönster...pust och stööööön!!!!


Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag har oxå börjat med våriga grejjor, fast jag har skjutit upp vårstädningen och börjat med att sätta upp våriga gardiner och leta i gömmorna efter våriga kuddar och ljussaker =) Det går nog att köpa en ny laddningsgrej till mp3:n om man vill, men ni kanske var sugna på en ny!

2010-03-30 @ 10:53:32
URL: http://hildapw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback