Jobba Jobba Jobba!

Jobbar 9-14 idag så Eddie ska ha barnvakt.
Sen är det ju Brynäsmatch ikväll, men den här gången blir det nog bara jag, Edvin och pappa här hemma för alla andra ska gå på matchen.

Sålde Nissan i Lördags förresten, så hela Lördagen hade vi bara en bil. Sen igår åkte Johan och köpte en till på Söndagen. hehe
Men nu blev det en skrutt Opel Astra -96. Men den fungerar nog bra att ha som jobb bil. Det kommer nån bild på den framöver.

Jag och Emmy åkte till Valbo igår kväll och shoppade lite. Jag köpte ett par adidasskor till Johans pappa, ett linne till mig och ett par gummistövlar till Edvin. Ni kanske kommer ihåg att jag hade köpt ett par stövlar på P.O.P? Men dom va jag tvungen att lämna tillbaka för att jag inte fick på dom på Edvins knubbfötter.
Men dom här tyckte han om, han sprang omkring med dom hela kvällen. =)

 

Snygga va??? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback