Klarvaken Rosanna!!!

Som sagt så har jag öppnat på macken i tre dagar i rad, så jag har somnat runt nio på kvällarna (tantvarning).
Och idag skulle jag börja kl 8, så hade därför ställt kl på 7 så jag hann äta frukost med Edvin.
MEN istället så vaknade jag runt 5.30 som jag brukar göra när jag öppnar.
Så nu har jag försökt somna om i en timme ungefär, men min kropp har ställt in sig på att gå upp den här tiden. Jag har ju ändå fått åtta timmars sömn.

Uträkning utgår från dagens datum: Tors 11 mar 2010.
Din graviditet startade Tis 1 dec 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tis 15 dec 2009 (ägglossningen).
 
Du är på dag 101 av 280. (36,1%).
Du är i vecka 15.
Du har gått 14 fulla veckor och 2 fulla dagar (v14+2).
Du är i 3:e kalendermånaden.
Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Mån 6 sep 2010
Du har 179 dagar kvar till beräknad förlossning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback