Morgonstund har fan inget guld i mun!!!

God morgon!

Jag är så lycklig på min son som har bestämt sig för att gå upp vid halv sex på morgonen. Nån som vet hur man kan förlänga mornarna?

Alltså jag håller på att när jag ska gå upp vid den tiden. Så är man ju helt slut på kvällarna också, vart tog mitt liv vägen??? =)

Aja nu ska vi förbereda oss för dagen. Adjö!



Min graviditet - BF Mån 6 sep 2010

Din graviditet startade Tis 1 dec 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tis 15 dec 2009 (ägglossningen).

Du är på dag 113 av 280. (40,4%).

 
Du är i vecka 17.
Du har gått 16 fulla veckor och 0 fulla dagar (v16+0).
Du är i 4:e kalendermånaden.
Du är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Mån 6 sep 2010
Du har 167 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback