Vakna, jag måste Vakna!

Vakna med the voice är en rutin på mornarna här hemma. T.om. Edvin tycker att det är bra. Tur att vi har nånting gemensamt. =)

Bilderna på Gimlins blev jättebra iaf. Får hem dom om två veckor ungefär, så då kan jag försöka knäppa några dåliga kopior på dom. 

Nu ska vi börja göra oss iordning  för dagen. Jag jobbar pisspasset 11-20 idag, så Eddie ska vara hos sin mormor. Va hos Pappa och Helena igår kväll och tiggde åt mig matlåda. Perfekt.


Förresten så kikade jag på skatteverkets hemsida igår och till förvåning så skulle jag få tillbaka 6000:-...
Jippie kay ey motherfuckers!
Och
Johan fick bara tillbaka 600:- hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahaahhahahahahahahahahahahahaahahahahahahhahahahahahahahahahahahaha
hahahaahahahahaha......





See's....;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback