Grattis till mig och alla andra mammor!

Igår va vi på den där middagen iaf. haha Det va skitkul när alla Gessäller skulle gå fram och ta emot en pinne och lite papper och hela hantverksföreningen (bara massa gamlingar) skulle stå och ta kort på dom.
Men 3000:- va stipendiet på, så det va ju skitbra.

Sen gick Johan vidare ut med grabbarna därifrån och jag åkte hem och trodde jag skulle få uggla här i min ensamhet, men icke...
Bror ringde och jag följde med ut till Karlholm för lite illegalt race (cool jag är va). haha. Det va väll sådär, det va kallt och myggen åt upp en, men jag gjorde iaf nånting...

Nu ska jag åka och hämta upp Edvin som har sovit hos mormor för första gången, tänk vad man saknar dom fast det bara är för en natt. Jag tänkte hämta honom redan igår när det bara blev hemgång, men tänkte efter en gång till att jag verkligen behöver sova ut för en gångs skull.


Bilder från helgen kommer lite senare under dagen, när jag har fått tillbaka min kamera...




Kommentarer
Postat av: Johanna

Men det är god mat och som sagt 3000 sitter inte alls fel =)

2010-05-30 @ 10:40:29
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Jaa, IKEA har en jättesöt picknickbänk i miniformat. Funderar på att köpa den :)



Lägg upp bilden ikväll så tar jag den då :P

2010-05-30 @ 11:24:59
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback