Jobbat hela helgen...

Och därav den dåliga uppdateringen, men här får ni lite:

• Torsdag = Jobb 8-16, sen bara chill hemma.

• Fredag = Hilda va här på förmiddagen och lekte med Edvin...

Sen åkte jag, Johan och Edvin ner på stan en stund och fyndade två everest bagar (velat ha en bra bag länge nu). Sen drog vi vidare till Bovik och hälsade på Edvins farmor och Janne, och där bjöds det på mat. =)

• Lördag = Jobb 11-15.30, sen iväg till till Bomhus där det blev grillning och spel med Billy, Anna, Matte, Sara och barnen. Super trevligt, tack för den ;)

• Söndag = Jobb 10-14.30, sen tog jag, Anna och Edvin en prommis och tittade på grabbarnas fotbollsträning...


Blev en massa bilder på Eddan där. =)
Efter det gick vi vidare hem till oss och fixade ihop lite tacos, och det satt bra kan jag säga. ;)

Och nu som ni vet så sitter jag här och hör nationalsången i bakgrunden efter Sveriges vinst mot Canada i VM!

Ha're


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback