Shopping och sol!

Det blev en härligt varm dag idag iaf. Men nu tror jag att det börjar mulna på.
Jag, Edvin och mamma va ner en sväng på stan på förmiddagen och inhandlade bla detta:


 Till Edvin: Ett par jeansshorts, 2 linnen, ett skärp, en Sverigepyjamas, ett par tofflor och en morgonrock.


Och till mig: Ett par skor, ett nagellack, en brosch/hårgrej, ett par leggins samt klänningen på bilden nedan som är köpt i förrgår. (Några av dom andra grejerna köpte jag i förrgår också) =)



Och ja, jag ser ut som värsta skabbet. Jag och Sara har suttit hela eftermiddagen och lapat sol på hennes veranda. Supersköööönt. Därav den flottiga loooken. ;)

Tack för att jag fick våldgästa dig idag Sara....


Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

haha... tack själv!!! Alltid så kul när ni kommer. :) Va söta de var när de satt i varsin stol.



Puss puss

2010-05-20 @ 22:02:29
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback