Today, tomorrow T-Edvin!

Halloj!

Som ni kanske har sett på nån bild så har jag köpt en Edvin mössa för ett tag sen.
Och nu vill jag efterlysa den pga av att jag lr Edvin har tappat den...snyft. Troligen på stan.

• Just det, Edvin har fått 3 nya tänder på 2 veckor typ...

Blev en liten make over av Edvin här på eftermiddagen. Vi duschade, klippte naglarna och klippte hans hår...haha
Nu är hockeyfrillan borta, men tyvärr så heter frisören Rosanna.
Men om jag får säga det själv så tycker jag att det blev en klar förbättring. =)

Här kommer lite bilder på nyklippta killen:



ps: Jag kan inte utföra underverk....hahahaha

Kommentarer
Postat av: Hilda

Vilken snygging!!

2010-05-12 @ 23:50:31
URL: http://hildapw.blogg.se/
Postat av: Hilda

Jag har gjort en efterlysning av mössan på min blogg oxå. Det är ju kanske inte så stor chans att någon av mina fem bloggläsare har sett den, men tyckte det var värt ett försök =)

2010-05-13 @ 13:25:12
URL: http://hildapw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback