"ajsa"

Är hos mamma nu och dricker lite välbehövligt morgonkaffe. Fast jag fick sovmorgon imorse, Edvin sov ända till 8. Om en stund ska vi åka ut till Trödje och hälsa på min kusin som fyllt år, sen ikväll blir det lite till att ta fram lite julpynt. Myyyys...

Haha, igår kväll va jag och barnen hos mamma medans Johan hjälpte hans morfar. Så skulle Edvin bada och efter badet så ville han inte gå upp ur badkaret så han satt kvar och lekte. Efter en liten stund sa han "ajsa" och så satt han sig i ena hörnet och tröck ur en hög. Hahahaha. Jag och mamma höll på att vika oss av skratt.

Aja, nu ska vi röra oss...



Kommentarer
Postat av: kimland

Lägg ut min länk nu gumman du är ju den största blogg bruden jag känner hjälp mig vinna :=)



http://mythos-beach.apollo.se/AhpQC



RöStA :)

2010-11-26 @ 22:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback