Edvin är rädd för snön!

Sablar va nära det va att jag körde fast imorse. Plogbilen hade inte varit ute än och det har ju kommit ganska många cm.
Kul om jag hade kört fast med två barn. suck. Hoppas det aldrig händer!

Haha Edvin va så rolig i morse när vi skulle gå ut till bilen, han gick ut på verandan och där blev han stående. Han va RÄDD för snön, hahahahaha.
Så jag fick gå och lämna Molly i bilen först sen fick jag gå och hämta Edvin och bära honom till bilen, sen när vi kom till dagis och han skulle gå in så va han väldigt förbryllad över att behöva gå själv och det va inte kul när det kom lite snö på skorna...

Nu ska jag och mamma ta en tripp till Maxi och fylla matförådet lite, hoppas vi inte kör fast...

Edin förra vintern.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback