Lite blandat

Min mobiluppladdning verkar bara fangera när den själv vill. Skickade in två igår och ingen har kommit med???

Om ett par timmar ska jag ta mig till Mediamarkt och köpa ny dammsugare, våran gick sönder för några dagar sedan så man känner hela tiden att man har smuts under fötterna. Så äckligt.

Kollade på "Så mycket bättre" igår, fast det är ett program som jag för några år sedan hade kallat pensionärsprogram så är det jättebra. Petter har gjort sina tolkningar så jäkla bra och lika Lasse Berghagen och September. Lill-Babs och Dileva va imponerande igår. Aja för er som inte vet så är det ett program där det är en huvudperson i veckan och dom andra ska göra deras egna tolkningar av huvudpersonens låtar - i kort sammanfattning.

Kort på bror från halloween (Det är jag som gjort den fina masken=)).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback