Massa snö!!!

Men herregud va snö det har kommit nu. Igår gick hela förmiddagen åt till skottning och nu är Johan ute igen. Hoppas det slutar snart, så det inte blir som -98...

Igår åkte Johan med Billy på hockey, så Anna va kvar med mig och barnen. Vi gick ut på en promenad runt byn och det va på snippen att inte vagnen kunde ta sig fram. Sen när grabbarna kom hem så blev det tacos och senare så körde vi xbox's Lips (sångspel). Fy satan hur man låter alltså...haha

Fick sovmorgon imorse iaf...9 vaknade Edvin!!!

Idag är det ju skyltsöndag och första advent. Nån som ska göra nått speciellt???

Jag är inte ens klar med min adventsljusstake än. Suck.

Sen så vill min desperata vän Daniel att jag lägger ut den här länken här så ni kan rösta på honom så han får åka på en resa...http://mythos-beach.apollo.se/AhpQC
Kom igen nu, RÖSTA RÖSTA RÖSTA! Man kanske blir medbjuden, haha...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback