Barngrupp och julklappsjakt...

Idag har jag och Mollan varit på barngrupp på BVC, missade förra gången så det va kul att kunna gå den nu.

Sen åkte vi till barnens hus och köpte dom sista julklapparna till dom små barnen, bara William och julklappsbyte kvar nu. Snacka om att jag va ute i bra tid i år, hoppas det fortsätter bara så man slipper gå ut dagen före.

igår blev det saffransbullarbak här hemma medans lektanterna Emmy och Elin underhöll dom små.


Molly på barngruppen


Förresten, när jag skulle hämta Edvin idag så hörde jag direkt ett välbekant grin, gick in och såg Edvin sitta hos en fröken jätteledsen och skrek Volvo'n... Jag frågade vad som hade hänt, och fröken sa att Edvins volvo hade ramlat i golvet och gått sönder. Skojar inte om han va ledsen i en timme efteråt! 
Snacka om att han tycker om sina bilar, haha.

 

Kommentarer
Postat av: paulina

Mmmm, bjuder du på en sån där saffransbulle eller??

2010-11-17 @ 07:54:49
URL: http://pollenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback