Vaken helt själv, det va väl onödigt va?

Molly vaknade 06.30 och bestämde sig för att skrika lite och bajsa.
Ja vad har man för val? Det va bara till att gå upp och byta på henne och sen somnade hon om.
Va fan ska jag göra nu då? Jag är ju hel pigg och båda barna sover...

Man kanske ska sätta på lite kaffe och sitta i lugn och ro och dricka den, mmm vilken frihet. hehe

Dagen bjuder på följande:

INGENTING!!!







Nä, får se om vi tar en promenad på förmiddagen, sen hoppas jag att nån vänlig själ är ledig idag och hör av sig så man kan hitta på nått.

Såg ni?

HÖR AV ER!!!





Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag är ledig idag och hade gärna gjort nått men jag är sjuk!! :(

2010-11-08 @ 10:47:10
URL: http://emmypwall.blogg.se/
Postat av: sara

jag vill leka med dig idag :) jag ringer dig om nån timme. baj

2010-11-08 @ 11:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback