Duktiga klubben!!!

-4 visade termometern i bilen imorse...brrr
Och vart tar alla skrapor vägen varje år? Idag fick jag starta bilen 10 min före för att kunna se nått när jag skulle iväg. Iofs så kan jag ju koppla in motor och kupé värmarna...

Fcik jätte mycket gjort hemma igår, lr jätte och jätte men ganska.
Först satt vi upp en tvellist som jag ska ha kokböcker på, sen bilder på barnen över deras jackor, två sjalhängare, krokar i köket sen på kvällen när barnen hade somnat målade vi 3 dörrar och räcket uppe. Tror klockan va närmare 12 innan vi kom i säng osså upp 6 imorse.

Ikväll blir det färdigstrykning på alla dörrar mm och i helgen åker nog tapeterna upp. Jippie!


(Bilder kommer =))

Kommentarer
Postat av: pulleruskan

saknar dig kompis...

2010-10-21 @ 17:19:55
URL: http://pollenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback