God dag!

Sitter hemma nu med ett barn som sover på soffan och ett hängandes på min arm. Skönt att dom sover samtidigt idag iaf.

Vi va iväg till öppna förskolan i Tomaskyrkan imorse och jag lär säga att jag tycker att Hemlingbys öppna är bättre, iaf lokalerna. Men det va nog kul för Edvin att få komma iväg ett tag.

Sen nu på eftermiddagen blir det hörcentralen med Molly, ja jag vet jag är skitseg med det men snart så är det klart också.

Just det, va upp till far en sväng idag och både jag och Emelie fick en liten tillsägelse om våra bloggar som va aldeles för självinriktade tyckte han. Men vad ska jag skriva om då?
Haha, jag är ju bara med barnen!


Därför får ni lite kort på dom små rackarna...

Edvin provar mammas stövlar


Edvin älskar sin lillasyster och visar det jämt. =)


Glad Molly på 1 månadsdagen!


Myser i soffan.


Edvin tittar nyfiket på första snön för året.



Kommentarer
Postat av: nadia

Du borde ge din kära far min bloggadress :) Jag skriver nästan aldrig om mig själv :P

2010-10-18 @ 21:40:51
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback