Helvetes morgon!

Morgonen började så bra, Molly sov fortfarande när jag och Edvin gick upp så jag hann bädda, städa upp lite, byta bajs på Edvin, göra iordning mig och Edvin.
Sen gick jag upp och hämtade Molly, gav henne mat och bytte på henne. Men sen då brakade helvetet lös.

Edvin gick in i sin trots och gjorde allt för att förstöra.
•Han öppnade alla skåp och tömde dom på diverse prylar.
•Han hällde ut sin jos i soffan och över hans nya rena kläder
•Han bajsade IGEN! (ok, det är inge trots, men jobbigt för mig)
•Han försökte slå Molly.

Dessutom hade han lite feber imorse så han blev hemma från dagis också. Så då bestämde jag mig för att åka till Mamma för lite avlastning, så nu sitter jag här. Får se hur resten av dagen urartar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback