-3

Händer inte mycket här, har lite sammandragningar då och då men dom går över lika fort.

Men istället har vi lilla Edvin som har problem när han sover.
Han vaknar upp mitt i natten helt förstörd och det finns inget som gör honom lugn igen. Vi kan få sitta nån timme och trösta honom. Igår gav jag honom alvedon, det kan ju faktist vara så att han har ont nånstans. Men det tog ändå td innan han blev lugn, vi måste kolla upp det där om det fortsätter!

Idag blir det nog lugnt bara, Edvins farmor skulle kanske komma förbi. Och om vi har tur så kanske det är nån mer som vill titta ut. ;)


Kommentarer
Postat av: Gabriels mamma

Hej Rosanna! Här kommer min första kommentar på din blogg:)Gabriel har haft en sådan där period när han vaknade och var ledsen. När vi var mitt uppe i det så förstod jag inte vad som var fel, men man tänkte tänder etc. Sen försvann den där perioden och ersattes med en väldigt klumpig Gabriel, som snubblade osv. Då var det en kompis till mig som sa att det troligen var växtvärk Gabriel hade haft som nu har ersatts med att kroppen inte hänger med och blir lite extra klumpig. Så många faser dom går igenom!! Kram

2010-09-12 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback