-4

Ingenting än!

Just nu jobbar Johan i Uppsala, så det tar ett tag för honom att ta sig in till Gävle. Men jag tror ju inte ungen kommer ut på en timme heller. Skulle vara roligt om den kom imorgon, isf är båda mina barn födda den 14'de.

Edvin är iaf hemma från dagis idag, han hade feber igår kväll och hostade imorse så jag tänkte att han får vara hemma en dag till iaf.

Och inatt verkar det som om skriket på natten har avtagit. Igår morse när jag vaknade så kom jag på att det kan ju vara penicillinet han får ont i magen av lr nåt. Så sista gången struntade vi i och nu sov han bra hela natten.
Hoppas det bara va det!
Men som du skrev Therese så kan det ju vara vad som helst växtverk, tänder mm. Dom kan ju inte uttrycka sig vart det gör ont dom små stackarna!

Är hos mamma nu iaf, tänkte att hon skulle få vara dagisfröken idag. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback