3


God Morgon!

Idag är det  bara 3 dagar kvar och det verkar inte bli nå tidigare... Känner att det trycker väldigt mycket nedåt, men det har jag gjort i en månad kanske.
Jag går säkert tiden ut lr längre.

Idag blir det förskolan med Edvin iaf. Han är helt pigg och smittar inte längre står det på 1177 så det är väl bara att lite på dom.
Jag vill inte förstöra inskolningen heller, det har redan dragit ut på tiden.
Men det är lite drygt för han ska ha penecilin 3 gånger om dagen och jag vet inte om dom är villiga att ge honom det. Vi har kört mutning med en chokladbit varje gång. =)
 
Jaja, nu ska jag fixa lite frulle och så ska vi göra oss iordning för dagen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback