Kanske lite av varje...

Hade besök av Danne och Sara igår kväll, blev både pizza och fotboll. Jag tycker inte om fotboll men man måste ju offra sig ibland.



När jag och Sara skulle åka och köpa pizza så såg jag att Edvin va med i Gimlins skyltfönster (Stolt mamma). =) Men det va väldigt många barn såg jag, men roligt ändå.

Nu på morgonen blir det nog IKEA, dom skulle visst ha nån stor loppis med massa Ikea grejjer till låga priser. Skulle vara bra att fynda lite till huset. =)

Edvin leker med sina bilar nu på morgonen.


Och Skuggan sitter  sitt favvofönster.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag ville verlkigen på den loppisen men så jobbar jag 9-15.. typiskt! men ska vi göra nått när jag har slutat? :) kanske man kan få komma på kaffe?

2010-09-04 @ 08:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback