Kompistorka...

Den här veckan har varit trög med kompisar...Vart fan är ni? Varför hör ni inte av er?

Haha, nädå. Jag har haft fullt upp med inskolning och sjukdomar med Edvin. Va till läkaren idag och diagnosen visade Halsfluss. =(
Men visst har det varit lite tomt nu när man inte har lekt med någon på ett tag. Antar att alla har fullt upp med sitt nu när det är höst och allt börjar om. Vet ju att vissa har inskolningar, skolstart, företagsuppstart mm...(Lycka till med allt =))

Just det, måste visa våran tapet i köket (satt när vii flytta in). Är det nån som tycker figurerna liknar nånting? Kanske ett upp och ned vänt underliv?  

 



Kommentarer
Postat av: Fia

Haha jag har nästan alltid kompistorka..

2010-09-02 @ 20:42:12
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Emmy

gullefjärt då, jag jobbar typ 10-20 varje dag, var bara ledig en dag förra veckan :( men jag saknar dig ska du veta! fick sova hos hilda i tisdags så jag hann träffa henne lite hehe.. Hårt liv.. Hoppas vi har tid att träffas snart, puss på dig

2010-09-02 @ 23:42:29
Postat av: Anna

haha härlig tapet! ;)

2010-09-03 @ 00:24:05
URL: http://annawess.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby

Pluttis Edvin då! Men det är ju så med inskolningar, då kommer sjukdomarna som ett brev på posten. Hoppas han mår bra nu iaf. Pratade med Anna igår just om att det var så längesen jag träffa dig. Saknar ra ju! :) SKA komma ut och hälsa på. Puss och Kram

2010-09-03 @ 08:25:57
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback