Promenaddag!

Känns inte som om jag gjort annat än gått idag, man kan ju alltid hoppa att man tappar några gravidkilon men skulle inte tro det eftersom jag sitter och tar ett glas cola och lite kex nu hehe.

Tror att ischiasnerven lr nått kom i kläm under förlossningen, har haft skitont under stjärten och ner i benet sen hon föddes. Kan ju hoppas att det går över snart. Nån som vet nått man kan göra för att lindra smärtan???

Ikväll ska vi på två kalas, Johans pappa och styvpappa fyller år idag. Snacka om att Johans mamma tycker om folk som är födda 29 september, hehe. Förresten så fyller Johans morfars fru år idag också, så det kanske går i generna. Haha

Aja nu ska jag och hämta bilen på verkstaden, va visst nått med katalysatorn men det skulle gå på garantin som tur är.


Exakt sådär ser jag ut i profil, och spritflaskorna får alltid följa med. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback