Sjukling igen!

Sitter hos mamma nu eftersom vi va tvugna att lämna in bilen idag.

Edvin har haft hosta i typ 3 veckor på nätterna nu och imorse så spydde han av hostan, stackarn.
Så nu ska jag ringa HC igen och se varför han aldrig blir bättre och nästa vecka ska han operera in rör om han nu kan det eftersom han är sjuk jämt.

Sen har vi Molly som verkar ha ont i sin lilla navel, är lite rodnad runt den också. Så ska ringa BVC och försöka få komma förbi där samtidigt.

Vi verkar ha lite otur medsjukdomar och sånt i vår familj. 


Igår kom iaf Sara, Danne och Lisa förbi en sväng och hälsade på, jättetrevligt.
Jag, Sara och Lisa tog oss ut i skogen en sväng för lite svampplockning och fick hem en del iaf men det blev lite mörkt för min syn efter ett tag. ;)
Lisa Svamplös


Kommentarer
Postat av: haren

Lisa svamplös.haha jag längtar tills i helgen.vad mysigt vi ska ha med korvgrillning och svampplockning:-)hoppas vi får sånt här väder som det är idag och hoppas edvin blir bättre med hostan!vi hörs snart.pussa dina fina fina barn från mig

2010-09-29 @ 10:29:16
URL: http://sarahelving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback