Jobbig natt!

Jag och Johan va ute och krattade på gården igår till 21.00, när det va dags för DHW och CT.
Gick upp och la mig efter det och vid 3 vaknade Molly och va vaken sisådär 1½ timme. Måste kanske erkänna att det va mitt fel, eftersom jag vägrade gå upp och göra ordning välling. Tyckte inte hon behövde nån mat, men fick ge mig efter ett tag...
Sen vaknade jag 7 imorse av att Edvin står och ropar MAMMMMMMA uppifrån, jag säger åt honom att han ska säga åt pappa att ta ner honom och får till svar - Pappa jobbar. Haha, då va det bara att ta sig upp!
Ikväll är det premiär för vårat fotbollslag att träna. Får se hur det går (konditionen är inte på topp) ;)
Haha, nördMolly!

Kommentarer
Postat av: Vilda

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-08 @ 20:32:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback