Klagar!

Skulle ha varit på jobbet på möte vid 11, men mamma har gjort illa benet så det blev lite svårt för henne att ha Molly...
Så nu blir det åka till nån tråkig mataffär och handla istället. =(
Börjar känna att jag och Johan behöver göra nånting själv snart, bara gå ut och äta lr ta en bio. Ja, nånting!
Men det är inte det lättaste att lämna två barn som är så små hos någon, så det blir oftast att man delar upp dom.
Får se om vi kan styra upp nått på tu man hand snart, men det känns som om det alltid blir mamma och Lasse som får stå ut med våra små och det börjar kännas tungt att fråga varje gång.

Haha, klagoRosanna. Jag får väl skylla mig själv som har skaffat barn (bästa barnen i hela världen ♥). Självklart!

Kommentarer
Postat av: Brorsan Billy

Jag tar gärna Edvin!

Men Molly är rädd för mig så henne får du lämna någon annanstans :)

2011-04-20 @ 07:31:33
Postat av: Hilda

Jag hjälper mer än gärna till och det behövs =))

2011-04-20 @ 22:03:07
URL: http://hildapw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback