Okej!

Jag fortsätter och ser vad det blir av allt!

Idag va första dagen på dagis för Edvin, han va lite blyg i början men allt gick bra när han blev lämnad.

Ska åka upp till jobbet strax och försöka få mitt schema till jobbstarten 3 Oktober, sen blir det färd hemmåt och vänta på att Linda och Lisa ska komma och hälsa på. Antar att jag får vänta ett bra tag eftersom det är Sego1 och Sego2, men det ska bli roligt iaf!




Har en hel del barnkläder som ska säljas bort, finns det nått intresse här?

Flickkläder från stl 50 till stl 74 samt pojkkläder från stl 50 till stl 86....
Har även sängkläder och skydd till spjälsäng och vagga, lite overaller och annat smått och gott till barn!

Hör av er om det finns nått intresse så lägger jag ut bilder isf!








Kommentarer
Postat av: Steal My Style

Blir lika glad varje gång jag ser någon med mina smycken :D

2011-08-17 @ 12:49:36
URL: http://www.stealmystyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback