Skallbank...

Vaknade imorse med huvudvärk, kan bero på för lite sömn under helgen kanske...

Molly har faktist krånglat lite på natten nu i två, tre dagar för första gången. Vet inte vad det är med henne, kanske nån utvecklingsperiod, lr bara att hon kommer förbli så här...
Kan bero på att jag inte har så mycket mat kvar också, aja tiden får utvisa!

Vi började måla trappen igår också, det kommer bli jättefint. Och ja, jag ska lägga upp bilder på övervåningen snart. Men trappen tillhör ju övervåningen också så jag kan väl vänta tills den är klar? =)

Och vad händer idag?
Inte mycket för oss iaf, kanske att jag målar lite på trappen när barnen sover vid lunch annras har jag inget planerat. Nått förslag?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback