6 år!

6 år har jag och Johan varit tillsammans idag, 6 år! Det är ju sjukt vad tiden går snabbt. Inte kunde man tänka sig att en flört vid 18 års ålder skulle leda till detta.
Två barn, förlovade, hus, volvo, katt, gemensamt konto....haha det va många vuxenpoäng det där.

Fick en vacker blombukett och naturgodis av karln när han kom hem idag (naturgodis? Vill han att jag ska bli smal lr???). ;)


Haha, det enda han fick av mig idag va en påse ostkrokar som jag sitter och äter av just nu medans han är uppe och tapetserar. Han går inte upp och rustar förrän barnen sover för att få så mycket tid som möjligt med dom, så det blir inte så många timmar/kväll.
Det är synd att man inte kan nånting själv och skulle jag prova skulle han ändå bara göra om det. Men snart är det dags för trappen och då kan jag ju iaf måla. =)


Han va iväg och tatuerade sig idag också...







Man får väl vara snäll ikväll mot honom... ;)



Kommentarer
Postat av: prinsessanadia

Ja, jävlar va tiden går fort! Jag hinner inte med. Jag och Marcus har varit tillsammans i 3 år snart. När kommer bröllopsinbjudan då? ;)

2011-01-25 @ 22:17:30
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Hilda

Grattis på årsdagen en dag försent =)

2011-01-26 @ 10:44:03
URL: http://hildapw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback