Dagen...

Började med att jag lämnade Edvin, sen åkte jag vidare till Evelina och hade bebismys, fikade och pratade massa "skit". =) Jättetrevligt.

Här har vi turturduvorna William och Molly.


Sen plockade jag upp mamma, och Edvin på dagis så åkte vi ner till stan och shoppade lite. Träffade pappa och Helena på stan också.
Så gick vi in på BR allihopa och skämde bort Edvin med massa cars grejer. Pappa och Helena köpte carsmatta/påse och en blixten bil och mamma ramoné bilen och tröjan. Riktigt tursam dag för Edvin, han har lekt med dom ända sen han kom hem också.


Jag köpte dom första matchande kläderna till barnen idag. Visst kommer dom bli söta, Edvin fick t om matchande strumpor. ;)



Aja, nu åker jag till Bomhus och myser lite med Sara.... bye for now!


Kommentarer
Postat av: Olga

Vart har du köpt kläderna?

2011-01-26 @ 20:28:30
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] - VINN HÅRPRODUKTER

Du behöver en garanti. Sen vet jag inte om man får byta bara sådär, men vi har haft massa småfel på våran, hjul som låser sig, selar som gått sönder, haspen som håller vagnen ihoptrykt när dne är ihopfällt funka inte osv..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback