Förlåt...

Som ni kanske märkt så har mitt bloggande blivit ganska utsatt sen en tid tillbaka. Mycket hade med sjukdommarna som våran familjdrog på sig vid jul, det sög liksom musten ur en.
Men förhoppningsvis ska jag försöka ta nya tag nu och skriva lite oftare.

En positiv sak som sjukdommarna hade med sig va att jag tappade alla mina gravidkilon....Jippie! I vanliga fall brukar man ju lägga på sig vid jul, men jag tappade 4 kilo så det va ju suveränt (bara man inte lägger på sig dom igen).
Visst vill jag gå ner ytterligare några kilon, men det här va dom viktigaste.

Lite bilder kan jag väl bjuda på iaf:



Molly med farmor på julafton.


Edvin i all hast till julklapparna.


Sjuklingen


Johan har börjat bli lite tunnhårig med åren så jag lånade ut lite hår till honom från min hårborste. =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback