God Morgon!

Jag och barnen sov hos mamma inatt och Johan sov hos Danne och Sara. Nej, vi är inte ovänner, Johan va på hockey igår och sen ut på lite rajraj så då tyckte han väl att det va lättast att sova i stan.

Jag och barnen åkte till mamma igår kväll och åt och sen blev vi kvar, kändes lite jobbigt att rycka upp barnen när dom sov. Som ni småbarnsföräldrar vet så är det inte det roligaste att väcka upp barn för att sätta på ytterkläder när dom är trötta och speciellt inte när man har två!

Idag blir det nog bara lugnt, antar att Johan inte är så sugen på att göra nått idag. Men en sväng ut till Bovik i eftermiddag kanske jag kan tvinga honom till... 

Aja, nu ska jag nog ringa och väcka karlsloken... Ingen vila här inte. hehe

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback