God Söndag!

Sitter här i mina fotbollskläder nu och inväntar dagens fotbollsträning. Och kände att det fanns en gnutta tid över till datorn.

Igår va jag iväg med några kompisar till Kalles för att fira Sara och Lisa, vi käkade/drack sen gick vi vidare hem till Sara och fortsatte med lite mer dricka och spel. Jättetrevlig kväll!
Jag bestämde mig för att åka hem när dom andra åkte ner till krogen, när taxin släppt av mig och jag skulle låsa upp dörren så hade det blivit nått knas, så jag va utelåst!

Jag ringde hem, till Johans mobil, ringde på dörren, knackade och kastade sten på vårat sovrumsfönster. Men utan nått resultat, Johan och Edvin sov som stockar så till slut ringde jag till Billy och Anna som kom och hämtade mig så jag fick slagga på deras soffa.
Inte nog med det så hade det varit nått psyko och ringt på Billys dörr under en timme på natten, så Anna ringde polisen och grejjer, men jag min tröttmössa sov så ljuvligt under hela händelsen.

Jaja, jag gjorde rätt som sov hos dom iaf, vaknade inte förrän 10.15 av att mamma ringde. Sen blev jag serverad frukost och fick duscha ifred (utan barn).

Tack Hotell Billy och Anna för allt! ;)


Anna, mamma och Billy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback