Lite allt möjligt!

Åkte till barnens farmor i Bovik imorse, fikade och åt lunch där och hann med en del lek. Sen åkte vi hem igen och båda barnen somnade i bilen, YES!
Jag tog fram hammare och spik, lite bräder och skapade en blomlåda - HELT SJÄLV! Och den blev helt ok lär jag säga...(kommer kanske nån bild imorgon)

Och igår fixade jag till i Mollys rum, flyttade in hennes säng och sänkte den samtidigt (va på tiden). Så igår sov hon första natten där och det gick förvånatsvärt bra. Somnade vid 19.00 själv, vaknade vid 24.00 och åt välling och somnade om igen och sov till 07.00 - helt OK.

Imorgon är det städdag här i Sälgsjön. Känner mig lagom motiverad, men det kan vara ett bra sätt att få träffa lite grannar. Så man lär väl?

Nu ska jag ägna lite tid åt Johan som har varit så duktig och målat klart framsidan av huset idag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback