Fredagsnöje!!!

Ska bli så jäkla roligt idag...
Nu kl 10 ska vi iväg och rida islandshästar jag och 3 tjejer till.
Sen hem och skotta grus. Kommer ett lastbilslass med några ton som sa pryda våran uppfart på gården...
Sen ut och äta med tjejerna, snacka lite skit och dricka gott. Blir en bra fredag det här!
För på Måndag börjar allvaret, tillbaka till jobbet efter nästan 3 års uppehåll (lite extrajobb därimellan). Ska bli skönt att komma in i arbetslivet igen samtidigt som jag känner stress över att inte träffa ungarna så mycket som jag har gjort eftersom jag jobbar skift så kommer jag inte se dom alls vissa dagar. Det känns PISS!
I värsta fall får man väll gå ner i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback